• Facebook
  • Twitter
  • RSS

WPP in Unilever vložila v Celtro dobrih 13 milijonov evrov

V prvake slovenskega mobilnega oglaševanja sta največji oglaševalski holding na svetu WPP in (z večinskim deležem) multinacionalka Unilever vložila 15 milijonov dolarjev oziroma 13,4 milijona evrov.

Mihael Mikek, direktor Celtre.

Kot smo pisali pred kratkim, je Celtrin AdCreator, rešitev za ustvarjanje naprednejših mobilnih oglasov, Google posebej izpostavil na svoji konferenci I/O 2017. Unilever, velikan na področju izdelkov visoke potrošnje, in v manjši meri WPP, sta v ozadju daleč največje naložbe v podjetje, ki so ga leta 2006 ustanovili Mihael in Maja Mikek ter Matevž Klanjšek. Po pisanju britanske marketinške publikacije The Drum bo partnerstvo z Unileverjem potekalo globalno. Vključeni bodo marketinški oddelki ameriške multinacionalke po vsem svetu skupaj z »ekosistemom« partnerjev, med drugim z medijskimi in drugimi agencijami.

»Celtrina platforma pomaga blagovnim znamkam, agencijam, kreativnim ustvarjalcem in drugim partnerjem pri preobrazbi v učinkovite in s podatki opremljene pripovedovalce zgodb,« je komentiral Mihael Mikek.