• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Grey Ljubljana prinesel Sloveniji kar dva kanska leva!

Po več kot desetletju je Slovenija končno znova dobila tako prestižnega kanskega leva. In to ne enega, temveč kar dva, za kar je zaslužna agencija Grey Ljubljana s projektom »Lahkonočnice« podjetja A1 Slovenija.

Na mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions je Grey Ljubljana obakrat slavil v tekmovalni skupini radijskih oglasov. V kategoriji uporabe radia in zvoka kot medija (»use of radio & audio as a medium«) je prejel srebrnega, v kategoriji igralske zasedbe in izvedbe (»casting & performance«) pa bronastega leva.

»Danes smo šest uvrstitev v ožji izbor okronali kar z dvema levoma. Ob tako izjemnem dogodku je težko povedati kaj drugega kot to, da smo ponosni in presrečni, hkrati pa upamo, da bo naš uspeh vzpodbuda slovenski oglaševalski stroki za tekmo na tem prestižnem odru v prihajajočem letu,« je za MM povedala Petra Krulc, izvršna kreativna direktorica v agenciji Grey Ljubljana.

Poleg dveh kanskih levov so se »Lahkonočnice« še štirikrat uvrstile v ožji izbor, in sicer v tekmovalnih skupinah mobilnih del (v dveh kategorijah), direktnih akcij ter promocije in aktivacije.

V zgornjem posnetku si poglejte študijo primera projekta »Lahkonočnice« (»v angleščini »The Bedtime Storytellers«), ki so jo v Greyu Ljubljana pripravili ob prijavi na tekmovanje Cannes Lions. Spodaj pa je najava Juana Señorja, voditelja podelitev nagrad na festivalu Cannes Lions, da je med prejemniki kanskih levov tokrat tudi Slovenija.