• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Cannes Lions 2017: »Lahkonočnice« ostajajo v (radijski) igri!

Agencija Grey Ljubljana se je z akcijo »Lahkonočnice« uvrstila v ožji izbor v dveh kategorijah v skupini radijskih oglasov. Rezultati v tej tekmovalni skupini bodo znani jutri zvečer.

»Lahkonočnice« so v boju za leva v kategorijah igralske zasedbe in izvedbe (»casting & performance«) in uporabe radia in zvoka kot medija (»use of radio & audio as a medium«).

Konec lanskega leta je Grey za  A1 Slovenija zasnovala digitalno platformo »Lahkonočnice« z zvočnimi pravljicami, ki jih berejo pripovedovalci iz doma starejših občanov. Da bi starostnikom, ki živijo v domu starejših občanov, olajšali stik z zunanjim svetom in pomagali krepiti njihove kognitivne sposobnosti, so jim pri A1 Slovenija omogočili, da sami postanejo pripovedovalci za lahko noč. Z branjem Lahkonočnic oziroma pravljic, ki so jih napisali priznani slovenski pravljičarji, tako starostniki ustvarjajo zbirko zvočnih pravljic, ki na spletni strani lahkonocnice.si malčke po vsej Sloveniji vsak dan pospremijo v svet sanj, so zapisali ustvarjalci akcije. Otroci se lahko svojim najljubšim pripovedovalcem zahvalijo s poslano risbo ali pismom, s čimer se ustvarja medgeneracijsko povezovanje.