• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Publicis vse moči usmerja v preobrazbo podjetja in znižuje stroške

Publicis se pospešeno posveča razvoju platforme Marcel, ki bo z umetno inteligenco »pomagala« 80 tisoč zaposlenim v tej agencijski skupini. Ker pa je zaradi višine naložb predvideno nižanje stroškov, so se v skupini odločili za drastičen poseg – v naslednjem letu se bodo odpovedali vsem oglaševalskim festivalom.

»Čas je, da spremenimo način dela«

Arthur Sadoun, direktor skupine Publicis, je napovedal, da želijo delovati kot platforma in ne kot agencijska mreža. Prepričan je, da mora biti podjetje oziroma oglaševalska panoga za nadaljnjo rast deležna »disrupcije«. Primerja jo s panogo taksi prevozov. »S to tehnologijo bomo nadarjenim posameznikom omogočali, da pridejo na dan z velikimi idejami,« pojasnjuje Sadoun.  Marcel – platformo so poimenovali po ustanovitelju skupine Marcelu Bleustein-Blanchetu – temelji na zmožnosti predvidevanja umetne intelligence. Ta naj bi zaposlenim v skupini pomagala prepoznavati poslovne priložnosti in potrebe naročnikov ter in povezovati oddelke glede na na njihovo znanje.

Krčenje stroškov na račun festivalov

Prvo različico platforme nameravajo predstaviti julija naslednje leto. Da bi za ambiciozni projekt zagotovili dovolj sredstev, bo skupina za naslednjih 12 mesecev prekinila sodelovanje na festivalih in konferencah.

Leta 1926 ustanovljeni Publicis je skupaj s holdingi Omnicom, WPP in Interpublic del tako imenovanih »velikih štirih« v oglaševanju.