• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Lahkonočnice« v ožjem izboru za kanske leve

»Lahkonočnice«, projekt, ki ga je za A1 Slovenija ustvarila agencija Grey Ljubljana, so prišle v ožji izbor na mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions, in sicer v treh kategorijah skupin neposrednih in mobilnih akcij ter promocije in aktivacije.

Agencija Grey Ljubljana je za A1 Slovenija zasnovala digitalno platformo »Lahkonočnice« z zvočnimi pravljicami, ki jih berejo pripovedovalci iz doma starejših občanov. Da bi starostnikom, ki živijo v domu starejših občanov olajšali stik z zunanjim svetom in pomagali krepiti njihove kognitivne sposobnosti, so jim pri A1 Slovenija omogočili, da sami postanejo pripovedovalci za lahko noč. Z branjem Lahkonočnic oziroma pravljic, ki so jih napisali priznani slovenski pravljičarji, tako starostniki ustvarjajo zbirko zvočnih pravljic, ki na spletni strani lahkonocnice.si malčke po vsej Sloveniji vsak dan pospremijo v svet sanj, so zapisali ustvarjalci akcije. Otroci se lahko svojim najljubšim pripovedovalcem zahvalijo s poslano risbo ali pismom, s čimer se ustvarja medgeneracijsko povezovanje.