• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Režiser Richard Curtis po novem »levjesrčni«

Organizatorji Kanskih levov bodo Richardu Curtisu, filmskemu režiserju in scenaristu, podelili nagrado LionHeart za njegovo humanitarno delo. Nagrado bo prejel predvsem za sodelovanje z dobrodelnimi ustanovami Comic Relief, Red Nose Day in akcijo »Naj revščina postane zgodovina« (»Make Poverty History«).

Foto: Rich Hardcastle

Nagrado Cannes LionHeart vsako leto podelijo posameznikom, ki z inovativno uporabo moči blagovnih znamk pozitivno vplivajo na ljudi ali planet.

Richard Curtis je med drugim z legendarnim oglaševalskim kreativcem Johnom Hegartyjem zasnoval oglas, v katerem opozarjajo ljudi na pomen globalnih ciljev Organizacije združenih narodov (OZN). Je tudi soustanovitelj organizacije Comic Relief, ki je s projektom Rdeči noski (»Red Nose Day«) do zdaj za različne projekte zbrala več kot milijardo evrov.

»Ob zadnjem obisku Kanskih levov me je presenetilo kolektivno prepričanje udeležencev, da lahko s kreativnostjo spremenimo svet. Sem velik zagovornik tega, da je treba nekaj ustvariti, preden se kaj zgodi,« je povedal Curtis. Nagrado mu bodo uradno podelili na mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions 24. junija.