• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Uganite, katere so (spet) najvrednejše blagovne znamke na svetu

Google, Apple, Microsoft, Amazon in Facebook zasedajo prvih pet mest na lestvici stotih najvrednejših blagovnih znamk na svetu BrandZ. Skupna vrednost najmočnejših pet dosega kar četrtino vrednosti vseh blagovnih znamk na lestvici.

Foto: Pixabay

Prvi dve mesti suvereno zasedata Google (218,2 milijarde evrov) in Apple (208,5 milijarde evrov). Sledi jima Microsoft. (127,2 milijarde evrov), prvo peterico pa končujeta Amazon (123,7 milijarde evrov) in Facebook (115,3 milijarde evrov). Na prvih desetih mestih lestvice je kar devet tehnoloških blagovnih znamk. Tudi vseh sedem novincev na lestvici je tako ali drugače povezanih s tehnološkimi rešitvami oziroma storitvami. To so XFinity, YouTube, Hewlett Packard Enterprise, Salesforce, Netflix, Snapchat in Sprint.

Med panogami največjo rast beleži trgovina, ampak ...

Medtem ko največjo, kar 58-odstotno rast med blagovnimi znamkami beleži Adidas, se je med panogami najbolj povečala vrednost trgovin. V zadnjem letu je zabeležila 12-odstotno rast, predvsem na račun vzpona spletnih trgovcev. Največja med njimi, Amazon in Alibaba, sta odprla tudi fizične trgovine. Rast tehnološkega sektorja je bila           »le« 13-odstotna, na tretjem mestu pa je, zanimivo, panoga hitre prehrane s 7-odstotno rastjo.

»Razvrstitev kaže, da so največ pridobile tehnološke blagovne znamke z osredotočenostjo na potrošnika. V podjetjih jim je uspelo razviti ekosisteme, ki ustrezajo potrebam potrošnikov in tako poenostavljajo sicer naraščajočo kompleksnost sveta,« so raziskavo komentirali njeni avtorji.