• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Novi MM: Celovite rešitve za pametnejše življenje

Z Rankom Jelačo, članom uprave Telekoma Slovenije, smo se v naslovnem intervjuju 432. MM-a pogovarjali o kadrovski in poslovni reorganizaciji na področju prodaje in marketinga v podjetju, konkurenčnosti slovenskega telekomunikacijskega trga in razvoju telekomunikacijskih storitev.

Pri MM-u redko naredimo naslovni intervju z isto osebo. V slabih desetih letih, odkar smo ga odkupili od Dela, so se na prvi strani MM-a pojavili le trije. Četrti človek, za katerega smo prepričani, da nam lahko pove veliko in smo ga naslovnici že imeli, je Ranko Jelača, član uprave Telekoma Slovenije. Gospod Jelača je pri Telekomu odgovoren za množični trg, poslovni trg, centralni marketing in odvisni družbi Avtenta ter Blicnet.

Vsa uprava Telekoma je relativno mlada, saj so vsi njeni člani stari okrog 40 let. Če malo pogledate med sodelavci, boste hitro ugotovili, da veljajo za zelo mlade tisti, ki so stari tam do 35 let. Preveč časa študirajo? Jelača je študiral in delal zelo mlad. Že leta 1998 je pri komaj 21 letih na Hrvaškem soustanovil podjetje 00NET. Štiri leta pozneje je delo nadaljeval v agenciji Asobi. Kariero je nadaljeval v podjetju Grupo Uralita, v katerem je skrbel za vodenje marketinga za Italijo in Jugovzhodno Evropo. Leta 2008 je postal direktor marketinga v Krašu, leta 2011 pa je prevzel marketing znamk Cedevita, Cockta in Donat (pri Atlantic Grupi). V nekaj letih so vse tri znamke zaživele in zacvetele.

Sredi marca 2016 se je pridružil Telekomu Slovenije. Pred meseci so v Telekomu Slovenije izpeljali večjo kadrovsko in poslovno reorganizacijo na področju prodaje in marketinga, ki jo je vodil prav Jelača. »Za globalni trg komunikacij sta značilna dva glavna trenda – na eni strani prihaja do intenzivne konsolidacije panoge in združevanja operaterjev, ob tem pa se hkrati spreminja tudi sam portfelj storitev, kar je posledica upadanja prihodkov. Zato operaterji iščemo nove vire prihodkov, tako da so mnogi že vstopili na področja energije, finančnih storitev, zavarovanja, M2M-storitev in drugo,« pripoveduje Jelača.

MM NOVICE

IAB predstavil certifikat DIMAQ

Na tekmovanje za nagrade DIGGIT prijavljenih 57 del

KOLUMMNE

Božidar Novak: Marketing na Marsu

Janja Božič Marolt: Smehljaj v živo

Filip Dobranić: Če bi Marx pisal marketinške knjige ...

Aljoša Bagola: Mislim, torej nisem

MED MMEDIJI

Matej Praprotnik v 10 tvitih

Marko Kolbl, rekorder v vodenju medijskega podjetja

Televizija »a la carte«

MED AGENCIJAMMI

Paideia: Dogodek je vtis, ki ostane

Naših top 10: Grey Ljubljana

FESTIVALSKI TURIZEMM

24. Zlati boben bo pustil svoj pečat

FOMG: Pogum v času negotovosti

Festival OFFF za radovedne

PODIM: Priporočila marketingu iz sveta start-upov

Novosti na konferenci Facebook F8

TNW 2017: Ponovno izumljanje je nuja

DIGITALNO

Zakaj je analitika družbenih omrežij lahko problematična?

Vse dobiva končnico – »tech«!

MED ZNAMMKAMI

Pravega osebnega stika ne more zamenjati nobena tehnologija!

Odletel je zeleni avionček

Najbolj masovni izdelek »made in Slovenia«

Alpsko mleko: 50 let mlečnih brkov

MMEDNARODNO

Zabava in oglasi

Večerni program z generalnim direktorjem ORF