• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Lajk« za direktorja Celtre!

Mihael Mikek, direktor Celtre, je po pisanju oglaševalske revije Advertising Age drugi najbolj všečen direktor v oglaševanju. Prvo mesto je pripadlo Richardu Edelmanu, ustanovitelju in direktorju agencije za odnose z javnostmi Edelman. Direktorji iz kreativne/marketinške industrije so bili v povprečju najbolj všečni med vsemi 25 vključenimi panogami.

Advertising Age povzema ugotovitve raziskave, ki jo je izvedlo raziskovalno podjetje Owler. V njej so »preučevali« 15 milijonov podjetij in več kot 167 tisoč direktorjev iz različnih panog. Čeprav se o verodostojnosti metodologiji sprašuje tudi sam AdAge, so ugotovitve še vedno zanimive. Najbolj izstopa priljubljenost oziroma všečnost direktorjev v kreativnih in marketinški industriji s povprečno oceno 74,2 točke (od 100 možnih). Edelman je bil kot najbolj všečen ocenjen z 89,3, Mikek (na fotografiji) pa z 88,3 točke.

Na tretjem mestu za Mikekom je Mike Lieberman, direktor agencije Square 2. Verjetno najprepoznavnejši imeni v oglaševanju, sir Martin Sorrell (WPP) in Maurice Levy (Publicis), sta uvrščena na petnajsto oziroma enajsto mesto.