• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Senzacionalističnim objavam na Facebooku so šteti dnevi

Facebook je z najnovejšo nadgadnjo vabam za klike (»clickbait« objavam) napovedal vojno. Objavam s senzacionalističnimi naslovi in netočnimi/nepopolnimi informacijami bodo močno omejili doseg. Nadgradnja naj bi veljala za več jezikov.

Foto: Pixabay

Lani avgusta se je najbolj priljubljeno omrežje na svetu osredotočilo na strani in domene. Tokrat se bolj specifično osredotočajo tudi na posamezne uporabnike oziroma uporabniške račune. Kot primer senzacionalističnega naslova članka z nekoristnimi informacijami oziroma pretiravanjem navajajo »Ko je pogledala pod kavč, je zagledala TOLE!«. Na blogu je Facebook zapisal, da je posebej za ta namen vzpostavljena ekipa analizirala na tisoče zavajajočih naslovov. Na podlagi ugotovitev bodo neprimerne naslove ločili od drugih, podobno kot v primeru »spam« elektronske pošte.