• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Predstavite turistom Osrednjo Slovenijo skozi svoje oči

Turizem Ljubljana v novi promocijski akciji sodeluje s slovensko Instagram skupnostjo @igslovenia. S pomočjo aktivacije ambasadorjev (uporabnikov Instagrama) želijo okrepiti prepoznavnost Osrednje Slovenije. Poudarjajo predvsem turistično neodkrite točke. Najboljše fotografije čakajo tudi nagrade.

Glavni cilji kampanje so promocija prepoznavnosti Osrednje Slovenije ter pridobitev novih uporabnikov Instagrama, ki bodo prepoznali fotografski potencial Osrednje Slovenije. Hkrati je kampanja del strateških prizadevanj Turizma Ljubljana za usmerjanje gostov iz ožjega mestnega središča. Torej na manj turistično znane točke, tako v Ljubljani kot v celotni regiji Osrednje Slovenije.

Instagram kot nove razglednice

»Idilične Instagram fotografije beležijo naša potovanja in nas navdihujejo k izbiri ciljev za nova, kot so to nekoč počele razglednice,« pravijo pri @igslovenia. V skupni akciji Turizma Ljubljana in @igslovenia zato spodbujajo pošiljanje Instagram razglednic, ki se zbirajo na skupnem hashtagu #CentralSlovenia.

Najboljše čakajo nagrade

Najboljše fotografije pobudniki objavljajo na profilih @igslovenia in @visitljubljana. Najbolj aktivne »ambasadorje Osrednje Slovenije« bodo nagradili z majicami. Med vsemi ponovno objavljenimi fotografijami na profilih @igslovenia in @visitljubljana bo konec maja žirija izbrala najboljšo fotografijo meseca, ki bo avtorju prinesla res posebno nagrado – prevzem profila @igslovenia za en teden.