• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Renault Slovenija presegel lanski uspeh na teku Wings for Life

Renault je drugo leto zapored sodeloval kot partner slovenskega dela globalnega teka Wings for Life. Skupaj z agencijami Publicis, Fabulatorij in Mediodrom so zasnovali kampanjo za povečanje njegove prepoznavnosti. In uspeli – v sodelovanju z znanimi Slovenci jim je uspelo skoraj podvojiti udeležbo v svoji ekipi in s tem donacije za raziskave poškodb hrbtenjače.

Foto: Marko Pigac

Med ekipami je bila v Sloveniji najbolje zastopana prav Renaultova #Passion4Life, štela je 507 članov (od tega 449 tekačev, lani pa 241). Skupaj so pretekli 7164,69 kilometrov in v globalni uvrstitvi ekip zasedli mesto tako po številu članov kot po število pretečenih kilometrov. Za vsak pretečen kilometer bo Renault Slovenija fundaciji Wings for Life namenil še dodaten evro.

V ekipi številni znani Slovenci

Sodelovali so Renaultova ambasadorji Tim Kevin Ravnjak in dvojec F&B Acrobatics, Rok Istenič kot predstavnik Renaulta ter predstavnika zavoda Vozim David Razboršek in Žiga Breznik. Letošnja novinca v ekipi sta bila posebna ambasadorja Ula Furlan in Rok Terkaj Trkaj. Vsi ambasadorji so prek družbenih omrežij s svojimi objavami spodbujali k čim večji udeležbi na dogodku, kar je bilo tudi bistvo skupne kampanje.

Uspešni tudi na Hrvaškem

Renaultova hrvaška ekipa se je v sestavi 392 tekačev (lani 251) uvrstila na globalno 4. mesto,  po številu pretečenih kilometrov pa na 5. mesto. Skupaj so premagali 5202,33 kilometrov in zbrali 3.504,90 EUR. Renault Hrvaška je namreč za vsak pretečeni kilometer doniral 5 kun.

Renault: Priložnost za krepitev strateškega partnerstva v regiji

Barbara Randić, vodja tržnih komunikacij za regijo Adriatik pri Renaultu, vidi Wings for Life World Run predvsem kot odlično priložnost za krepitev blagovne znamke skozi strateško partnerstvo v regiji (Slovenija/Hrvaška). »Renault je sprejel krovno mehaniko WFL teka in jo udejanjil z ustvarjanjem lastnih ekip (Passion4Life Renault Slovenija in Renault Hrvatska). V Passion4Life ekipah smo videli potencial za ustvarjanje skupnosti ambasadorjev naše blagovne znamke ter izhodišče za dvigovanje ugleda blagovne znamke v lokalnemu okolju,« je k uspehu dodala Randićeva.

Wings for Life World Run poteka simultano po vsem svetu. Tekači se podajo na tek ob natanko istem času. Za razliko od drugih tekaških tekmovanj tekači ne tečejo proti ciljni črti, ampak »bežoijo« pred zasledovalnim vozilom. V Sloveniji in na Hrvaškem je to Renault Kadjar.

Foto: Marko Pigac