• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Velikost je pomembna, ampak...

Snapchat po zaslužkih in številu uporabnikov velikemu tekmecu Facebooku za zdaj ne seže do kolen. Čeprav ga uporablja osemkrat manj ljudi pa so nanj precej bolj navezani mlajši, predvsem najstniki.

Foto: Pixabay

Snapchat je kul

Snapchat je z objavo poslovnih rezultatov prvega četrtletja morda razočaral investitorje, kar pa ne velja za njegove najstniške uporabnike. Po podatkih analitičnega portala eMarketer Snapchat enkrat mesečno (vsak mesec) uporablja 59 odstotkov mladih v starostni skupini 12-17 let, 68 odstotkov v starostni skupini 18-24 let in 42 odstotkov v starostni skupini 25-34 let.

Po drugi strani je taisti delež v primeru uporabnikov Facebooka 64, 77 oziroma 81 odstotkov. Le da med tekmecema obstaja pomembna razlika: Facebook ima 1,3 milijarde dnevnih uporabnikov, Snapchat pa 158 milijonov. Snapchatu je v omenjenih starostnih skupinah tekmec tudi Instagram, ki pa ima 400 milijonov dnevnih uporabnikov.

Na Snapchatu (še) ni prostora za »starce«

Pri tehnološkem portalu v tem pogledu opozarjajo še na eno, za oglaševalce zelo pomembno zadevo. V Združenih državah Amerike naj bi Facebook uporabljalo 33 odstotkov ljudi, starih 65 let ali več. Pri Snapchatu je takih uporabnikov manj kot 2 odstotka.

Vir: Recode