• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Legenda v Mercatorju

Mercator se v novi promocijski akciji povezuje z obujeno slovensko legendo – Ponyjem!

Mercator se z akcijo »Pony, legenda zate!« pridružuje »noriji« za novo generacijo urbanih koles. Poleg televizijskega oglasa vključuje tudi vključitev in nagrajevanje zvestih kupcev. Na svoj račun bodo prišli nostalgiki, lovilci trendov in »užitkarji«, pravijo pri Mercatorju. »Pony je pač legenda, ki znova postaja trend. Ime Pony govori samo zase, prav tako so znane lastnosti in prednosti izdelka,« pojasnjujejo pri Mercatorju. Akcija traja do 4. julija, kolesa pa so na voljo pa so v rdeči, beli, modri in zeleni barvi.

Povezovanje z blagovnimi znamkami in vključitev kupcev kot dodana vrednost

Promocijske aktivnosti (nagradne igre in akcije nagrajevanja zvestobe) predstavljajo tudi možnost aktivne vloge kupcev, pravijo pri slovenskem trgovcu. Kupci namreč od »svojega« trgovca pričakujejo, da jim poleg nakupov izdelkov za dnevno rabo ponudi tudi kaj novega, vznemirljivega, posebnega. »Ti so namreč vedno bolj proaktivni, iščejo najboljše ponudbe, primerjajo vrednost in kakovost, ki ju dobijo za svoj denar, želijo si čim boljše nakupne izkušnje, vedno bolj jih pritegnejo posebnosti,« pojasnjujejo pri Mercatorju.

Trgovec, ki uspe kupce presenetiti, jih razveseliti in nagraditi, pridobi možnosti izgradnje trajnejšega odnosa zaupanja. In kar je po njihovih besedah še posebej pomembno, tudi zvestobo in pripadnost. Te aktivnosti so se izkazale za uspešne, odziv sodelujočih običajno celo preseže pričakovanja.