• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Hitradio Center ne čaka na maj

Hitradio Center je v aprilu/maju predstavil dve akciji, ki sta na nek način nadaljevanji že obstoječih. Obema je skupen – vsaj za slovenske razmere – drugačen način znamčenja. Prva je »tetovirano« nasledstvo zapuščine podznamke (Rock Radia), druga pa najverjetneje prvi gejevski oglas v Sloveniji.

Bi si vtetovirali imena voditeljev oddaje?

Lani junija smo pisali o slovenski blagovni znamki (Rock Radiu), katere logotip je našel svoje mesto na telesu petih oboževalcev. Na Hitradiu Center so tokrat iskali najbolj zveste poslušalce, ki bi si bili pripravljeni vtetovirati imeni voditeljev jutranje oddaje. »Na veliko presenečenje se je oglasilo kar 70 poslušalcev, ki so bili pripravljeni to storiti. Na koncu smo izbrali Matjaža iz Celja, ki bo imeni naših moderatorjev nosil na svoji roki,« odgovarjajo pri Hitradiu. Tetoviranje je potekalo v živo v jutranjem programu.

Povezovalna moč glasbe

V začetku aprila smo pisali, da je Luna \TBWA za Hitradio Center pripravila novo komunikacijsko platformo »V družbi samih zvezd«. Med njimi smo opazili jumbo plakat, na katerem je gejevski par. »Hitradio Center poskrbi, da lahko vsakdo uživa v družbi samih pravih zvezd.  Glasba združuje in ne ločuje glede na barvo, nacionalnost, vero, spol, prepričanje ter spolno usmerjenost posameznika,« oglas pojasnjujejo pri Hitradiu.

Tudi pri Luni verjamejo v inspirativno, povezovalno in pozitivno moč glasbe, ki lahko vsakomur v življenje prinese veliko dobrega. Tej ideji so se prepustili tudi med samim snovanjem kampanje. »Hitradio Center si z dobro glasbo in zabavnim programom prizadeva biti dobra družba v kateremkoli trenutku kateregakoli posameznika. Pa če gre za trening, pot po opravkih, kuhanje, zabavo ali zgolj ležeren trenutek z ljubljeno osebo,« pravijo v agenciji.