• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Novi predsednik ADCE odločno proti statusu quo

Na čelu Evropskega kluba umetniških direktorjev (ADCE) je Amirja Kassaeija, glavnega kreativnega direktorja pri DDB Worldwide, zamenjal Ami Hasan. Ustanovitelj agencijske skupine hasan & partners napoveduje novo smer dela organizacije in poziva k evropski enotnosti.

Hasan je ob imenovanju pozval k spremembam. Tržnokomunikacijska industrija se sooča z naraščajočo konkurenco. To niso le »tradicionalne« agencije, temveč v zadnjem času tudi tehnološka in svetovalna podjetja. Zato je po njegovem prepričanju treba pri približevanju potrošnikom poskrbeti za dodatno mero kreativnega razmišljanja, oblikovanja in pripovedovanja zgodb. »Običajno nisem političen, vendar sem velik zagovornik združene Evrope, ker po mojih izkušnjah precej olajša delo tako agencij kot tudi naročnikov,« je povedal Hassan.

V sporočilu za javnost je okrcal tudi lokalne politike in uradnike v Bruslju, na katere se ne gre zanesti. Nasprotno enotnost leži na plečih posameznikov, organizacij in podjetij. »V svojem bistvu smo vsi kreativni. To pomeni potrebo po sprejemanju novega in upiranju »statusu quo«. Želim si konec protekcionističnih teženj in sprejemanje kreativnosti v vseh oblikah. Predvsem pa stremim h kreativnosti z namenom,« je dodal Hasan.