• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Fini oglasi: Heinekenov družbeni eksperiment

Brexit, Trumpova izvolitev in potencialni Frexit vplivajo na politične napetosti v Evropi. Heineken in Publicis London jih v novi kampanji »Svetove narazen« rešujeta na »star« način – ob pivu. Ljudi z različnimi stališči spodbuja k večji odprtosti do nasprotnih mnenj.

Šest posameznikov oziroma trije pari z zelo različnimi političnim stališči (tega v danem trenutku še ne vedo) se dobijo v skladišču. Sami si na podlagi navodil sestavijo barsko mizo. Pogovori stečejo, posamezniki v parih si zastavljajo vprašanja. Svoje osebnosti drug drugemu razkrivajo s pridevniki, ki jih po njihovem mnenju najbolje opisujejo. Nato pa nastopi trenutek resnice.

Predvaja se kratek videoposnetek, ki razkriva stališča vsakega izmed njih. Nič nenavadnega, če ne bi feministka ves ta čas sodelovala s pripadnikom »nove desnice«, podnebni aktivist s svojim zagrizenim nasprotnikom, zadnji par pa ima popolnoma nasprotujoče si poglede na transseksualnost in vprašanje identitete.

 

Imajo dve možnosti. Lahko preprosto odidejo, lahko pa nazdravijo s hladnim pivom in se o temi pogovorijo kot civilizirani ljudje. Na zdravje!