• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Štartaj Slovenija«, kapo dol!

Akcija »Štartaj Slovenija« nadaljuje z uspehi. Veliki nagradi na 26. SOF-u so dodali še srebrno nagrado na tekmovanju WARC Innovation Awards 2017. Čestitamo!

Warc, založnik strokovnih marketinških revij in upravljavec istoimenskega portala z informacijami iz sveta marketinga, je podelil nagrade za najbolj učinkovite inovacije na področju marketinga. Spomnimo: v ožjem izboru se je kot edini projekt iz celinske Evrope znašla tudi vseslovenska podjetniška pobuda partnerjev Spar Slovenija, Pro Plus in Formitas. In prejela srebrno nagrado!

Vključitev potrošnikov v zgodbe njihovih izdelkov

»Štartaj Slovenija« je projekt, ki mu je uspelo, da je potrošnike vključil v zgodbe kandidatov, v zgodbe njihovih izdelkov. Še več. Potrošniki sami so soustvarjali zgodbo projekta Štartaj, Slovenija.,« je uspeh akcije v 427. številki MM-a komentiral Mitja Tuškej, partner v agenciji Formitas. Dodal je, da je bila ključna integracija različnih komunikacijskih kanalov.

Na 26. SOF-u smo se o uspehu akcije pogovarjali z Janjo Štular, vodjo marketinga v Spar Slovenija. Razložila nam je okoliščine nastanka uspešne zgodbe »Štartaj Slovenija«.

Veliko nagrado je dobila Toyotina akcija »Zasilno omrežje«, ki so jo ustvarili v avstralski podružnici agencije Saatchi & Saatchi. Seznam nagrajenih projektov si lahko ogledate tukaj.