• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Novi MM: Mladostni duh Zavarovalnice Triglav

Na naslovnici majske številke Marketing magazina je Tjaša Kolenc Filipčič, direktorica službe za marketing v Skupini Triglav. Z njo smo se pogovarjali o (ponovnem) priznanju za oglaševalca leta, drugačnem načinu razmišljanja, dediščini blagovne znamke Triglav in zaželjenosti dela v marketingu med mladimi.

Slovenska oglaševalska zbornica je Zavarovalnico Triglav znova nagradila s priznanjem za oglaševalca leta, žirija 26. SOF pa ji je podelila veliko nagrado za digitalno komuniciranje za mobilno aplikacijo Drajv. To je bil tudi povod za naš pogovor s Tjašo Kolenc Filipčič, direktorico službe za marketing v Skupini Triglav.

Zavarovalniški trg ni imun na spremenjene navade potrošnikov, ki so jih spodbudili disruptivni poslovni modeli, kot so na primer storitve za souporabo avtomobilov in nepremičnin. Hkrati smo priča demografskim gibanjem, ki prinašajo izzive na področju zdravstvenih, pokojninskih in drugih zavarovanj. V Zavarovalnici Triglav vse te spremembe, kot pravi Tjaša Kolenc Filipčič, direktorica službe za marketing, skrbno preučujejo različna strokovna področja in službe ter se povezujejo pri razvoju idej.

»Ključno se mi zdi, da je podjetje sposobno povezovati poslovne funkcije med seboj tako, da v bistvu ni pomembno, kaj kdo dela, ampak da je prisoten sinergijski učinek. Največje težave se pojavljajo v podjetjih, kjer marketing ni prepoznan kot funkcija, ki pomaga pri doseganju strateških ciljev, in kjer ni dovolj povezan z drugimi področji oziroma funkcijami. Strank ne zanima, kako je neka družba organizirana,« v naslovnem intervjuju pripoveduje Tjaša Kolenc Filipčič.

V majski številki (MM #431) si lahko preberete še:

MM NOVICE

Tri zlata peresa za Slovenijo 

06. Diggit: Mobilno pravilno nastavljeno leto

KOLUMMNE

Božidar Novak: Molitev kot komunikacijsko orodje

Janja Božič Marolt: Bi goli Tedeschi koristil Argeti?

Filip Dobranić: Hiperkontekstualizacija

Aljoša Bagola: Bye-bye, bavbav

MED AGENCIJAMMI

Nevroznanost v oglaševanju

10 vprašanj za tonija tomaška

Dani komunikacija: nova doba komuniciranja

Naših top 10: Ovation BBDO Beograd


Študija priMMera: Beesecret

Pogovor s Karmen Lužnik, direktorico Renderspacea

MED MMEDIJI

Kako dobro si želimo poznati bralce tiskanih medijev?

Kaj Youtube TV prinaša oglaševalcem?

(DIGITALNI) MMARKETING

V čem se razlikujeta slovenski in hrvaški spletni trg?

Sedem stvari, ki jih morajo podjetja vedeti o mobilnem internetu

Poguglaj za »čistimi« vsebinami

ODNOSI Z JAVNOSTMMI

Prihodnost je na strani odnosov z javnostmi

20. SKOj v luči transformacije

Kultura potrebuje odnose z javnostmi – in nasprotno

MMEDNARODNO

Pravi oglasi za prava ušesa

Raoul Haspel: umetnik z marketinškimi veščinami