• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Velika nagrada SOF: Ne čakaj, postani darovalec

Najboljšo družbenoodgovorno akcijo na 26. SOF-u sta ustvarili agenciji AV studio in IPPR za Zavod Republike Slovenije za presaditve organov in tkiv Slovenija-transplant. Izhodišče akcije je dejstvo, da darovanju organov posvečamo premalo pozornosti. Občutljiva tema je v Sloveniji še vedno tabu.

Akcija želi pomen darovanja organov približati vsem Slovencem, jih ustrezno informirati in poenostaviti proces opredelitve. Delež za darovanje organov opredeljenih Slovencev naj bi po navedbah agencije znašal le pol odstotka. Posledično je organov premalo, čakalni seznami in vrste pa vse daljši. Tu nastopi element čakanja. »Ker je čakanje za večino ljudi neprijetna izkušnja, smo jih čustveno nagovarjali tam, kjer čakajo – na semaforjih, železniški postaji ...« so o namenu akcije povedali v AV studiu. Na ta način so v akcijo vpletli čustveno komponento. Po eni strani so opozorili, da se čakajočim na presaditev organa izteka čas, po drugi strani pa so čakajoči na avtobus ali vlak lahko obiskali spletno mesto www.daruj.si, kjer je na voljo več informacij o problematiki. Akcijo so podprli tudi številni znani Slovenci.

Sodelujoči pri projektu:

Naročnik: Slovenija-transplant
Agencija: AV studio

Druge sodelujoče agencije in partnerji: IPPR in Val 202

Vodja projekta: Dunja Bibianko Marovt

Umetniški direktor: Vasja Grabner

Kreativni direktor: Jure Tovrljan

Oblikovalec: Gašper Štern

Tekstopisca: Mateja Kurež in Jure Tovrljan

Agencija za odnose z javnostmi: IPPR (Irena Pavčič in Petra Črnivec)

Spletna svetovalca: Dušan Boldin in Klemen Zaleznik

Produkcija: AV studio

Spletni naslov: www.daruj.si

Fotograf: Nik Jarh