• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Velika nagrada SOF: Pivska napoved

Najboljši radijski oglas je po oceni žirije SOF pripravila agencija Luna\TBWA za Pivovarno Laško Union. Novico o novi ceni piva so sporočali tudi v okviru (ugodne) vremenske napovedi za mesto Laško.

Laško pivo je lani dobilo novo ceno – natančno 0,99 evra. Da bi to novico čim hitrejše in opaznejše razširili po vsej Sloveniji, so se promocije lotili z nenavadnim prijemom. Novo ceno Laškega so skrili v vremensko napoved. Tako je temperatura mesta Laško vseskozi znašala 0,99.

Sodelujoči pri projektu:

Naročnik: Pivovarna Laško Union, blagovna znamka Laško

Agencija: Luna\TBWA

Vodja projekta: Nina Zadnikar

Umetniški direktor: Jure Sotler

Kreativni direktor: Janez Rakušček

Oblikovalec: Ivan Todorović

Pisec: Jan Omahen

Spletni svetovalec: Filip Dobranić