• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Velika nagrada SOF: Kocbek

Nadaljujemo s pregledom nagrajenih del na SOF-u- V skupini oblikovanja je žirijo najbolj prepričala akcija »Kocbek« oblikovalskega studia VBG za oljarno Kocbek.

»Tradicijo, ročno izdelavo in slovensko zgodbo smo prenesli na končni izdelek, ki je namenjen zahtevnejšim kupcem,« so povedali pri VBG. Anton Kocbek je že leta 1929 uporabljal žig (AK), ki je označeval izdelke. Od takrat se ni spremenil. Vsaka steklenica je ročno pihana iz najčistejšega stekla v Steklarni Hrastnik in postavljena v škatlo iz starega stoletnega hrastovega lesa.

»Vedno pravim, da je dobro oblikovanje za dobre naročnike, kjer morata oba delati za končni rezultat. V tem primeru je bilo bistveno prepoznati tradicijo in jo vključiti v končno rešitev. Svet, si ne želi »zlatih« izdelkov, ampak odlične slovenske izdelke z dolgoletno zgodovino, ki jih lastnoročno pridelujejo tako pridni ljudje, kot je Gorazd Kocbek,« je nagrado za MM komentiral Gregor Žakelj, umetniški direktor v agenciji VBG.

Pri nastajanju akcije so sodelovali:

Naročnik: Oljarna Kocbek
Agencija: VBG
Umetniški in kreativni direktor: Gregor Žakelj
Tekstopiska: Tadeja Bučar