• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Začela se je nova globalna digitalna kampanja za promocijo Slovenije

Slovenska turistična organizacija nadaljuje digitalno kampanjo »Slovenia. Make New Memories«. Cilji in naložba so visoki, v oglaševanju pa uvajajo številne novosti. Kreativna rešitev za kampanjo ostaja enaka kot v lanskem letu, na področju medijskega zakupa pa STO sodeluje s Pristop Media.

Foto: Pixabay

STO je za medijski zakup namenila tri milijone evrov, kjer sodeluje s Pristop Media. Agencija je bila izbrana v okviru razpisa za izvedbo medijskega zakupa na spletu. »Kreativna rešitev za kampanjo SLOVENIA. Make New Memories ostaja enaka kot lani. Trenutno na STO sami pripravljamo gradiva do medijskega zakupnika na podlagi omenjene kreativne rešitve in obstoječih gradiv,« so za MM sporočili iz STO.

Ključna cilja kampanje sta dvig prepoznavnosti in ugleda Slovenije kot prvovrstne turistične destinacije za zelena, aktivna in zdrava doživetja. Z njo nagovarjajo predvsem družine z otroki, aktivne posameznike, pare in starejše. Promocija bo potekala v sedmih valovih. Prvi val se je uradno začel včeraj, zadnji pa naj bi se končal predvidoma sredi novembra. V Evropi bo promocija potekala v Nemčiji, Italiji, Avstriji, Veliki Britaniji, na Irskem, državah Beneluksa, v Rusiji, na Madžarskem, na Češkem in Poljskem, v Franciji, Švici ter na skandinavskih trgih (Finska, Danska in Švedska). Na prekomorskih trgih bodo digitalno komunicirali v Združenih državah Amerike, Kanadi in na Kitajskem.

Rezultati lanske kampanje kot odskočna deska za naprej

»Odlični rezultati lanske digitalne kampanje dokazujejo, da je usmeritev v promocijo in trženje slovenskega turizma prava smer. Letošnja kampanja je nadgrajena s še bolj ciljnim nagovarjanjem naših izbranih ciljnih skupin turistov, dodatno aktivnostjo oglaševanja na digitalnih platformah BBC in CNN ter z izvedbo na dodatnih trgih Španije, Finske in Kitajske.,« je povedala mag. Maja Pak, direktorica STO. Cilji nove kampanje seveda kotirajo višje. Doseči želijo vsaj 80 milijonov prikazov oglasov na vseh spletnih in mobilnih portalih, vsaj 50 milijonov uporabnikov Facebooka, 1,5 milijona uporabnikov Instagrama, 5 milijonov uporabnikov ruskega družbenega omrežja VK in 800.000 uporabnikov LinkedIna. S kampanjo želi STO pridobiti vsaj 100.000 novih všečkov na svoji strani na Facebooku in vsaj 10.000 novih sledilcev na strani Feel Slovenia na Instagramu. Na iskalnikih Google in Yandex je cilj doseči vsaj 300.000 edinstvenih obiskov. Na kanalu YouTube načrtujejo vsaj tri milijone prikazov video oglasov.