• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Pomladna Nama z novo kampanjo cilja na mlajše občinstvo

Nova Namina komunikacijska akcija je v znamenju ilustracij. Veleblagovnica v sodelovanju z modnim ilustratorjem Mitjo Bokunom sporoča, da je kljub nedavnemu praznovanju 70. obletnice po srcu še vedno mlada.

Sodelovanje se je začelo v začetku leta, ko je podjetje skupaj z Mitjo Bokunom pripravilo prve slike za komuniciranje prodajnih akcij. Svoj pečat je Bokun pustil tudi v reviji Nama magazin.

Mitja Bokun je modni ilustrator, ki je delal z velikimi zvezdami svetovne modne industrije, kot so Vivienne Westwood, Ralph Rucci, Helena Christensen in Diane Pernet, blagovnimi znamkami, kot je japonski Shiseido.

Nama je pravkar tudi uradno odprla novo trgovino Mango v prenovljenem hotelu Slon. Na otvoritvi smo se o načrtih podjetja pogovarjali s Simono Kozjek, predsednico uprave.