• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Velika nagrada SOF: Laško Dvoboj

Velika nagrada 26. SOF v tekmovalni skupini filma je pripadla agenciji Luna\TBWA, ki je za Pivovarno Laško Union ustvarila akcijo »Laško Dvoboj«.

Akcija »Laško Dvoboj« se osredotoča na epski dvoboj med igralcema Borisom in Sebastianom Cavazzo. Oče in sin sta se v seriji televizijskih in spletnih oglasov z rimami borila za glavno nagrado – zadnjo steklenico Laškega. Na posebej za to priložnost vzpostavljenem spletnem mestu so lahko Borisovi in Sebastianovi podporniki oddali glas za svojega favorita. Rima je pri tem štela dvojno. Akcija je pritegnila precej pozornosti in naletela na velik odziv na družbenih omrežjih. Poleg tega se je na regijski lestvici B-reporta uvrstila na 3. mesto in je bila tako lani med največkrat nagrajenimi akcijami v regiji.

Za osvežitev spomina pa si še enkrat poglejmo zadnjo epizodo serije in razglasitve zmagovalca. Celotno serijo si lahko ogledate spodaj. 

Pri nagrajeni akciji so sodelovali:

Naročnik: Pivovarna Laško Union 

Predstavnikia naročnika: Rumen Kolev in Urban Kramberger

Agencija: Luna\TBWA

Vodje projekta v agenciji: Nina Zadnikar​, Dali Bungič in Tea Dežman

Kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopis​ci: Vlasta Merc, Neja Činkole in Jan Omahen

Art direktor: Jure Sotler

Oblikovalec: Ivan Todorović

Spletni strateg: Filip Dobranić

Interaktivna oblikovalka: Jasmina Ploštajner

Odnosi z javnostmi: Katja Krumpak

Produkcijska hiša: Kinomotel

Režiser: Gregor Vesel

Fotograf: Luka Kaše

Medijska agencija: Media Publikum