• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Velika nagrada SOF: »Ta nedrček ima raka«

Agencija Grey je na 26. SOF-u prejela veliko nagrado v skupini neposrednega komuniciranja za delo »The Cancer Bra«, nedrček z rakom na dojkah, ki ga je ustvarila za blagovno znamko spodnjega perila Palmers. Poleg tega je za to učinkovito rešitev dobila še tri zlata priznanja.

Ženske se svojim dojkam intenzivno posvečajo le med nakupovanjem spodnjega perila, uvodoma prikaže predstavitveni film. Toda prav rak dojke je bolezen, ki vzame več ženskih življenj kot katera koli druga oblika raka. V Evropski uniji za rakom dojke zboli vsaka osma ženska.

Da bi ženske ozavestili o pomenu rednega samopregledovanja rok, so ustvarili »The Cancer Bra«, ki je naključne obiskovalke v Palmersovih trgovinah v Ljubljani in v Zagrebu presenetil z močnim sporočilom.Silikonska kroglica v velikosti rakavega tumorja med pomerjanjem nedrčka namreč ponazori grozljiv trenutek, ko ženska pri sebi zatipa raka na dojki. Napredna tehnologija jo s približanjem mobilnega telefona na listek ob bulici nemudoma povede na spletno stran www.TheCancerBra.com, kjer lahko najde vse pomembne informacije v zvezi s samopregledovanjem in nadaljnjimi koraki ob morebitnih spremembah dojk.

Pri akciji so sodelovali:

Agencija: Grey
Naročnik komunikacij: Palmers Textil AG
Medijska in digitalna agencija: Grey
Direktor projekta: Matjaž Butara
Vodji projekta: Teja Rajšp in Nina Bergoč
Art direktorja: Matija Primc in Petra Krulc
Kreativni direktorici in tekstopiski: Katja Petrin Dornik in Petra Krulc
Oblikovalec: Edo Nasufović
Svetovalki za odnose z javnostmi: Teja Rajšp in Monika Habjanič
Spletni svetovalec in načrtovalec: Matjaž Butara