• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Velika nagrada SOF: Znižali so Triglav!

Agencija za komunikacijski menedžment Taktik je za Geodetsko upravo RS zasnovala komunikacijsko akcijo »Triglav«, za katero je na 26. SOF-u dobila veliko nagrado v skupini oznamčenih ali ustvarjenih vsebin. Slovenske medije so namreč pritegnili z novo višino našega nacionalnega simbola.

»Slovencem je za geodetske meritve mar le takrat, ko je treba določiti mejo s sosedom,« so se izziva zavedali v Taktiku, kjer so morali širni javnosti predstaviti rezultate strokovno zahtevnega triletnega projekta Geodetske uprave RS z naslovom »Posodobitev prostorske podatkovne infrastrukture za zmanjšanje tveganj in posledic poplav«. Zahtevna naloga, kajne?

Ker so imeli na voljo le tri tedne časa, njihov proračun za komuniciranje pa bi komaj zadostoval za objavo celostranskega oglasa v Delu, so morali poiskati drugačno rešitev, ki bi pritegnila medije. Zastavili so si pomembno vprašanje: kaj lahko še enkrat izmerijo, da bo o tem govorila vsa Slovenija? Odgovor je bil na dlani: Triglav, slovenski nacionalni simbol in ponos. Na novinarsko konferenco so povabili medije, ki so pričakovali razkritje nove višine Triglava. Morali so jih nekoliko razočarati, saj Triglav ne meri več 2864 metrov, kot so nas učili v šoli, ampak celih 34 centimetrov manj. To je postala osrednja novica v praktično vseh slovenskih medijih, ki so podrobno predstavili tudi rezultate zahtevnega projekta GURS.

Pri akciji so sodelovali:

Agencija: Taktik, agencija za komunikacijski management

Naročnik komunikacij: Geodetska uprava RS

Predstavnik naročnika: Jurij Režek

Druge sodelujoče agencije oziroma partnerji: GURS in DIGI data

Direktorica projekta: Sanja Grobovšek

Kreativni direktorji: Sanja Grobovšek, Matjaž Klipšteter in Vera Stanković (po abecednem vrstnem redu)

Tekstopiska: Sanja Grobovšek

Svetovalka za organizacijo dogodkov in odnose z javnostmi: Sanja Grobovšek