• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Effie 2016: Publicis One, Atlantic Grupa, Hofer in Argeta najbolj učinkoviti

Na slavnostni prireditvi so podelili nagrade Effie Slovenija 2016, nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost. Najbolj učinkovita agencija je Publicis One Slovenija, najbolj učinkovit oglaševalec pa Droga Kolinska/Atlantic Grupa. Najbolj učinkoviti blagovni znamki sta Argeta in Hofer. Posebno nagrado za uporabo raziskav je prejela Mlekarna Celeia. Nagrajencem čestitamo!

Podeljene so bile dve zlati, tri srebrne in pet bronastih nagrad Effie. Agencija Publicis One Slovenija je prejela po eno zlato, dve srebrni in dve bronasti nagradi Effie. Rezultate nagrad Effie je ekskluzivno za MM komentirala Eva Šterk, vodja strateškega načrtovanja v agenciji Publicis One Slovenija.

Zlati nagradi Effie Slovenija 2016 so prejeli:

  • Droga Kolinska/Atlantic Grupa in agencija Publicis One Slovenija, v sodelovanju z agencijami Luna\TBWA, Media Publikum in Agencija 101 za akcijo »15 let Dobre strani kruha«;
  • Droga Kolinska/Atlantic Grupa ter agenciji Pristop in Renderspace, v sodelovanju z Agencijo 101 in Valicon za akcijo »Prenova in pomladitev blagovne znamke Donat Mg«.

Srebrno nagrado Effie Slovenija 2016 so prejeli:

  • Hofer trgovina in agenciji Publicis One Slovenija in Publicis One Media Slovenija za akcijo »Dobro je imeti košček narave doma/s seboj«;
  • Hofer trgovina in agencija Publicis One Slovenija za akcijo »FerFud – Fini grižljaji po fer ceni«;
  • Mlekarna Celeia ter agenciji Pristop in Pristop Media v sodelovanju z agencijo Aragon za akcijo »Lansiranje in komunikacija mlečnih namazov Zelene Doline«.

Bronasto nagrado Effie Slovenija 2016 so prejeli:

  • Pivovarna Laško Union d.d. in agencija Luna\TBWA v sodelovanju z agencijo Media Publikum za akcijo»Laško DVOBOJ«;
  • Renault Nissan Slovenija in agencijaPublicis One Slovenija v sodelovanju z agencijami Mediodrom, FABulatorij in OMD za akcijo »Z.E. TAXI«.
  • Hofer trgovina in agenciji Publicis One Slovenija in Publicis One Media Slovenija za akcijo »Rojstvo kruha«;
  • Zveza prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje v sodelovanju z agencijo Pristop in medijskim partnerjem Valom 202, RTV Slovenija za akcijo »Botrstvo – vrnimo prihodnost otrokom«;
  • Nova KBM d.d. ter agencija Pristop v sodelovanju z agencijama Pristop Media in Renderspace za akcijo »Živim lajf – Svet skozi Zlatkove oči«.

Na zaključni prireditvi je bila prvič po letu 2010 v sodelovanju z razvojnim partnerjem, Inštitutom za raziskovanje trga in medijev Mediana, podeljena tudi posebna nagrada za uporabo raziskav, ki jo je prejela Mlekarna Celeia za akcijoLansiranje in komunikacija mlečnih namazov Zelene Doline.