• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Tekma za nagrade POMP se začenja!

V okviru letošnjega POMP Foruma, ki bo 28. septembra v Ljubljani, bodo že peto leto zapored podeljene slovenske letne nagrade POMP za največje dosežke na področju vsebinskega marketinga. Žirijo bo vodila Sara Božanić, direktorica Inštituta za transmedijski dizajn (ITD). Rok za prijave del je 19. maj 2017, ožji izbor pa bo objavljen 1. septembra.

Na pobudo agencije PM, poslovni mediji so s pompi nagrajeni projekti vsebinskega marketinga, ki niso le inovativni in kreativni, temveč tudi učinkoviti. Skratka dosežki, ki dosegajo ali celo presegajo dolgoročne komunikacijske, marketinške in poslovne cilje. Letos so desetim obstoječim dodali tri nove kategorije, in sicer najboljše nativno oglaševanje, najboljši »influencer marketing« in najboljša strategija vsebinskega marketinga.

Poleg predsednice Sare Božanić so v letošnji žiriji še Tina Cipot, vodja področja za korporativno komuniciranje v Lidlu Slovenija, Uroš Goričan, kreativni direktor v Publicis One Slovenija, Uroš Najžar, vodja ključnih kupcev v PM, poslovni mediji, Nina Sankovič, vodja odnosov z javnostmi v Snagi, Henry Elphick, umetniški direktor v agenciji Cedar, Joseph Kalinowski, kreativni direktor pri Inštitutu za vsebinski marketing, in Andrej Štuk, kreativni direktor v agenciji C3. Glavno nagrado veliki pomp za projekt vsebinskega marketinga leta bo podelila posebna tričlanska žirija, v kateri so Ana Ivandić, direktorica marketinga in kreative v podjetju Edition Digital, Andrej Krajner, direktor komuniciranja v NLB, in Vladimir Nardin, vodja digitalnega marketinga v Gorenju.