• Facebook
  • Twitter
  • RSS

DMT: Microsoft zaposli vodjo piara!

V pregled aktualnih delovnih mest s področja digitalnega marketinga, prodaje in produktnega vodenja smo vključili tista, ki jih nudijo podjetja Si.mobil, Krka, Pristop, Bisnode, GoClick in Microsoft.

Foto: Pixabay

Računalniško podjetje Microsoft ima odprto delovno mesto vodje oddelka odnosov z javnostmi (m/ž), ki bo skrbel za zunanjo podobo blagovne znamke Microsoft v medijih. Skrbel bo za PR-strategijo določene skupine produktov in interno komunikacijo. Prijavite se lahko preko spletne strani podjetja, kjer je na voljo tudi več informacij o delovnem mestu.

Farmacevtsko podjetje Krka išče digitalnega medijskega stratega (m/ž), ki bo skrbel za vključevanje sodobnih digitalnih komunikacijskih orodij v celovite tržnokomunikacijske strategije, sodeloval pri pripravi digitalnih strategij ter pri načrtovanju in izvedbi digitalnih promocijskih aktivnosti. Prijavite se lahko do 5. aprila preko spletne strani podjetja, kjer najdete tudi več informacij o delovnem mestu.

Si.mobil zaposli digitalnega analitika v marketingu (m/ž). Področje dela obsega digitalno analitiko vseh spletnih nastopov Si.mobila, upravljanje z digitalnimi analitičnimi orodji, izdelavo poročil, pripravo predlogov za optimizacijo, sodelovanje z zunanjimi partnerji na področju digitalne analitike. Prijave sprejemajo do 5. aprila na elektronski naslov [email protected], več informacij o delovnem mestu pa najdete tukaj.

Digitalna agencija GoClick v svojo sredino vabi prodajnega svetovalca za digitalni marketing (m/ž), ki bo med drugim skrbel za trženje mednarodno uveljavljenih produktov iskalnega marketinga in drugih naprednih spletnih rešitev in pripravo ter izvedbo promocijskih aktivnosti. Prijave z življenjepisom pošljite do 17. aprila na elektronski naslov [email protected], več informacij o delovnem mestu pa najdete na zaposlitvenem portalu MojeDelo.com.

 Oglaševalska agencija Pristop v svoje vrste vabi mlajšega svetovalca za korporativno komuniciranje (m/ž), ki želi sodelovati pri reševanju poslovnih in komunikacijskih izzivov naročnikov agencije. Prijave sprejemajo do 6. aprila na elektronski naslov [email protected], več informacij o delovnem mestu pa najdete tukaj.

Bisnode, družba za medije ter poslovne in bonitetne informacije, išče izkušenega produktnega vodjo (m/ž) za celovito spremljanje in analiziranje tržnih trendov, konkurence in potreb strank na področju poslovne analitike in podatkov. Prijave pričakujejo preko spletnega obrazca do 6. aprila 2017, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na spletni strani podjetja.