• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Coca-Cola tudi v Sloveniji združuje podznamke pod eno streho

Coca-Cola je napovedala združitev svojih blagovnih znamk. Coca-Cola Classic in Coca-Cola Zero se bosta v okviru strategije »One brand« združili pod blagovno znamko Coca-Cola z dvema različicama izdelkov

Slovenija: ena blagovna znamka, dva izdelka

Strategija sledi Coca-Colini zavezanosti k preglednosti. Vsaka steklenica in pločevinka pijače Coca-Cola bo imela enako »osnovno« podobo, vključno s prepoznavnim rdečim krogom. Posamezne različice – na nekaterih tujih trgih sta to še Coca-Cola Life in Coca-Cola Light – se bodo razlikovale po barvi.

Vsak izdelek (prej ločene blagovne znamke) bo imel posebno označbo in zapisane energijske vrednosti. Izvorna različica se bo imenovala Coca-Cola Classic, njena bolj »zdrava« različica pa Coca-Cola Zero Sugar (prej Zero). Pri Coca-Coli ne skrivajo ambicij po povečanju prodaje nizkokalorične različice. Do leta 2020 želijo podvojiti njeno prodajo. »Ker preveč sladkorja ni dobro za nikogar, se z napovedanimi izboljšavami zavezujemo k večji cenovni dostopnosti in privlačnosti Coca-Colinih izdelkov brez sladkorja. Ob tem potrošnikom s podajanjem ustreznih informacij o izdelkih olajšamo izbiro,« je povedala Vesna Vlahović Dašić, direktorica marketinga v podjetju Coca-Cola Adria.

Združevanje pod enotno blagovno znamko bo tudi v Sloveniji pospremila oglaševalska akcija.  Vključevala bo različne oblike tržno-komunikacijskih aktivnosti, vključno s televizijskim oglaševanjem in degustacijami izdelkov.