• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Novi MM: Na televiziji šteje le avtentičnost!

Na naslovnici aprilske številke Marketing magazina je Darja Zajc, direktorica marketinga in odnosov z javnsotmi v Pro Plusu. Z njo smo se pogovarjali o fenomenu zvezdnikov, o gledanosti televizije, ki je še vedno vodilni medij tudi med mladimi, ter o drugih aktualnih izzivih.

Darja Zajc na področju blagovnih znamk, marketinga in tržnega komuniciranja deluje že več kot petnajst let. Prve marketinške izkušnje je pridobivala v podjetju Renault Nissan Slovenija, kjer je bila zadnja leta odgovorna za tržno komuniciranje za regijo Adriatik, od avgusta 2009 pa je direktorica marketinga in odnosov z javnostmi v medijski družbi Pro Plus. Njeno področje dela zajema raziskave trga, upravljanje blagovnih znamk, promocijo in odnose z javnostmi. Je oseba, ki v zakulisju ustvarja zgodbe – za posamezne blagovne znamke medijske hiše kot tudi za množico obrazov, ki navdušujejo gledalce, od televizijskih voditeljev do nastopajočih v serijah in resničnostnih šovih, medtem ko se sama nerada izpostavlja. A smo jo prepričali, da za MM vendarle spregovori o svojih izkušnjah in projektih, ki so resnično impresivni.

Primer: če morda kdo še do pred nekaj tedni ni vedel za Hansa Sigla, zdaj to zagotovo ve. Sigla, ki je v avstrijski nanizanki Gorski zdravnik prepričljivo upodobil doktorja Martina Gruberja, je v Sloveniji, pred Mercatorjevim hipermarketom v Šiški, pričakalo več tisoč ljudi. Zajčeva je z ekipo poskrbela za organizacijo obiska priljubljenega igralca. »To, kar ima doktor Martin Gruber v seriji, pa tudi sam Hans Sigl, je avtentičnost, kar je ključno, če hočeš uspeti kot zvezdnik. V seriji promovira vrednote, ki so Slovencem blizu – odločnost, solidarnost, vztrajnost in dati več, kot se od tebe pričakuje. Mislim, da se je tudi zaradi tega tako priljubil ljudem,« v naslovnem intervjuju polna vtisov po uspešno izpeljanem projektu pripoveduje Darja Zajc.

V aprilski številki (MM #430) si lahko preberete še:

MM NOVICE

Arnoldvuga zmagal na Mercatorjevem kreativnem natečaju

Kako se spreminjajo uporabniške navade na iskalnikih?

Bruketa & Žinić OM kmalu del WPP

KOLUMMNE

Božidar Novak: Kako v marketingu »furati« kariero in uspešen zakon?

Janja Božič Marolt: Vztrajati – ja, za vsako ceno pač ne

Filip Dobranić: Za -izem ne rabiš biti -ist

Aljoša Bagola: Življenje ni tekma

MED AGENCIJAMMI

10 vprašanj za Mijo Gačnik Krpič, predsednico 26. SOF

B-report: Ideje brez meje

Naših top 10: Luna\TBWA

Srbsko poznavanje smučarskih skokov

Prihaja šesti Diggit

MED ZNAMMKAMI

Coca-Cola je najmočnejša znamka v regiji nekdanje Jugoslavije

Retro urbani sodobnik – Pony se vrača

TED: Imaš zanimivo idejo?

(DIGITALNI) MMARKETING

Analiza novičarskih spletnih mest 

Delo oglaševalcev je danes težje, a bolj razburljivo


Resničnost je v očeh opazovalca 

Marketing za B2B-izbrance


Kako naj glasbeniki zavladajo družbenim omrežjem?

Kaj so se oglaševalci lahko naučili na WMC?


Ko digitalno postane človek

ODNOSI Z JAVNOSTMMI

Se bo konfliktno komuniciranje še stopnjevalo?

»Pozabi na velike besede in igraj pošteno igro«

Dogodki brez okusa po vanilji

MMEDNARODNO

Mediji v 2017


Dubai Lynx 2017

Najboljši je marketing po občutku 

Dunaj – velikanska znamka