• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Transformacija odnosov s kupci

13. aprila 2017 bomo pri MM izdali knjigo »Ko digitalno postane človek: transformacija odnosov s kupci«. Knjigo bomo predstavili ob pomoči Ranka Jelače (člana uprave Telekoma Slovenije), Igorja Pauletiča (direktorja FrodX-a) in Mitje Pirca (direktorja Indigo Consultinga). Bralci in naročniki MM-a vljudno vabljeni. Dogodek je brezplačen. Avtor knjige »Ko digitalno postane človek: transformacija odnosov s kupci« Steven Van Belleghem bo 6. junija predaval na 06. Diggitu.

Avtor knjige, Steven Van Belleghem, je uspešen podjetnik, akademik, avtor in predavatelj. Napisal je tri poslovne uspešnice. Knjiga Voditelj dialogov (izdal MM) je bila leta 2010 imenovana za najbolj inovativno marketinško knjigo leta. Knjiga Ko digitalno postane človek je bila leta 2015 izbrana za najboljšo knjigo leta o marketingu. Po vsem svetu so je prodali več kot 100.000 izvodov in je prevedena v devet jezikov. Steven Van Belleghem je v Sloveniji na konferenci medijskih trendov SEMPL nastopil že dvakrat. 

Se vidimo v četrtek, 13. aprila, ob 15. uri, v Bistroju FNX (Letališka cesta 29a, Ljubljana).