• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Effie znova nagrajuje tudi uporabo raziskav

Na zaključni prireditvi Effie Slovenija 2016 bodo v partnerstvu z Mediano prvič po letu 2010 podelili posebno nagrado za uporabo raziskav. Za mnenje o ponovni uvedbi kategorije smo povprašali tudi predsednico Mediane Janjo Božič Marolt. S kakovostjo prijav je kot članica posebne žirije zelo zadovoljna.

Spodbuda in vzor preostalim igralcem na trgu

Nagrade Effie za tržno-komunikacijsko učinkovitost po sedmih letih ponovno obujajo posebno nagrado za uporabo raziskav. Dela je ocenjevala posebna žirija, v kateri so Eva Aljančič, predsednica žirije Effie Slovenija 2016, Lenka Hrastar, raziskovalka in članica drugostopenjske žirije Effie Slovenija 2016, in Janja Božič Marolt, raziskovalka in predsednica uprave Mediane. Božič Maroltova je za MM povedala, da so bile vse prijave vrhunske in sistematične. Zavzetost, tržno usmerjenost in ciljano uspešnost na dejanskem trgu so po njeni oceni dokazovale z vključitvijo raziskave trga do uporabe podatkov iz raziskav o učinkovitosti komuniciranja prek številnih kanalov.»Vse podrobno pisno navedeno je v praksi le okras dejanskih trženjskih uspehov, ki po mojem skromnem mnenju štejejo neprimerno več kot tekma za nagrado za uporabo raziskav. Vpletenost kupcev in uporabnikov ter povečanje tržnih deležev skupaj z vrhunskimi poslovnimi rezultati so primarno tisti, ki štejejo. Nagrada za uporabo raziskav je spodbuda in vzor vsem preostalim igralcem na trgu. Edino, kar sem pogrešala, kar pa ni pomanjkljivost prijaviteljev, temveč medijev, so podatki o doseženih medijskih rezultatih, razen televizijskih,« je povedala Janja Božič Marolt.

Inštitut za raziskovanje trga in  medijev Mediana je razvojni partner Effie Slovenija na področju raziskav. Prvo in edino nagrado za uporabo raziskav je leta 2010 prejela akcija Argeta Junior, ki jo je za Drogo Kolinska ustvaril Publicis. Zmagovalci bodo nagrade prejeli na večerni prireditvi 26. SOF-a 6. aprila v hotelu Kempinski v Portorožu.