• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Štartaj Slovenija« med najbolj inovativnimi akcijami na svetu

Akcija »Štartaj Slovenija« se je uvrstila v ožji izbor tekmovanja Warc Innovation Awards 2017. Gre za edini projekt iz celinske Evrope, ki mu je uspela uvrstitev med dvajset najbolj inovativnih marketinških projektov lanskega leta.

Finalisti prve sezone "Štartaj Slovenija". Foto: Miro Majcen

Warc, založnik strokovnih marketinških revij in upravljavec istoimenskega portala z informacijami iz sveta marketinga, je lani razpisal natečaj za najbolj učinkovite inovacije na področju marketinga. V ožjem izboru se je znašla tudi vseslovenska podjetniška pobuda partnerjev Spar Slovenija, Pro Plus in Formitas. »Oddaja Štartaj, Slovenija! je bila močan okvir, okrog katerega je bil spleten zahteven in osredotočen komunikacijski projekt, ki je uspešno gradil zgodbo o tem, da se v Sloveniji da, da »sami zmoremo veliko, skupaj zmoremo vse«, kar je bilo tudi ključno sporočilo kampanje »Štartaj Slovenija«,« je uspeh akcije v 427. številki MM-a komentiral Mitja Tuškej, partner v agenciji Formitas. Dodal je, da je bila ključna integracija različnih komunikacijskih kanalov.

Zmagovalni projekt bodo razglasili konec aprila. Seznam v ožji izbor uvrščenih projektov si lahko ogledate tukaj.