• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ti kot blagovna znamka

Dorie Clark je izdala priročnik za povečanje ugleda osebne blagovne znamke. Preverite, na kateri stopnji ste.

Spletni priročnik za samoocenjevanje (»The Recognized Expert Evaluation Toolkit«) za razliko od mnogih podobnih publikacij ne prodaja čudežnih receptov do uspeha, temveč vam s pomočjo kratkega vprašalnika poda informacije (lahko bi rekli »servira« kruto realnost), kje se trenutno glede na ugled nahajate vi kot strokovnjak oziroma vaša blagovna znamka. Osredotoča se na tri dejavnike: ustvarjanje vsebin, kredibilnosti in mreženja. 

Dorie Clarke je na lanskem SEMPLU  govorila o izgradnji osebne blagovne znamke. Avtorica knjig Odkrijte sami sebe ("Reinventing You") in Izstopajte ("Stand Out") je namreč prepričana, da smo brez ugleda le pokvarljivo blago. 

Na spodnjem posnetku si lahko pogledate, kaj je Clarkova za MM povedala na lanskem SEMPL-u. Letošnja konferenca SEMPL bo 23. in 24. novembra v Portorožu, kjer prav tako lahko pričakujete vrhunske predavatelje.