• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Nenad Senić tudi letos v žiriji za ameriške nagrade za vsebinski marketing

Nenad Senić, uredniški direktor v agenciji PM, poslovni mediji, bo tudi letos kot vabljeni član žirije za ameriške nagrade CMA ocenjeval dosežke na področju vsebinskega marketinga.

Nenad Senić. (Foto: Mateja Jordović Potočnik)

Senić bo lahko ocenjeval le kategorije, v katerih ni del iz Slovenije. Skupno je kategorij dvaindevetdeset. Žiriranje poteka prek spleta, pri čemer lahko več žirantov žirira eno kategorijo. Velike nagrade, kot so agencija leta, projekt leta, nominira posebna žirija v ZDA. 

Tudi slovenska podjetja lahko prijavijo svoja dela za letošnje mednarodne nagrade s področja vsebinskega marketinga CMA, in sicer na spletni strani www.contentmarketingawards.com. Zadnji rok za oddajo prijav je 28. april 2017.

Med slovenskimi deli je lani nagrado prejel interni časopis podjetja Akrapovič, Megafon, agencija PM, poslovni mediji pa je bila ena izmed petih nominirancev za agencijo leta. Med nominiranimi deli iz Slovenije so bila tudi dela Zavarovalnice Triglav, Lidla Slovenija in Gorenja.