• Facebook
  • Twitter
  • RSS

DMS predstavlja Akademijo za upravljanje podatkovne analitike

Društvo za marketing Slovenije (DMS) marca začenja z novim programom Marketinške akademije – Akademijo za upravljanje podatkovne analitike. S programom in vsebinami želijo poudariti vrednost podatkovne analitike in tudi pomembnost njenega vključevanja v marketing.

Foto: Pixabay

Programsko ekipo Akademije za upravljanje podatkovne analitike sestavljajo dr. Mitja Pirc, direktor Indigo Consulting in predsednik upravnega odbora DMS, Maja Škrjanc, vodja ekipe za Podatkovno inteligenco (Data science) v Telekomu Slovenije), in Uroš Cvetko, svetovalec za poslovno inteligenco v Zavarovalnici Triglav. Vsebinsko je izobraževanje namenjeno posameznikom, ki se pri svojem delu na kakršen koli način ukvarjajo s podatkovno analitiko. Dr. Mitja Pirc je prepričan, da je Akademija pomembna za razvoj zavedanja o pomembnosti podatkovne analitike, saj je ključna za sodobni marketing. »Omogoča namreč boljše razumevanje kupcev, optimalnejšo komunikacijo, boljši in hitrejši razvoj izdelkov in storitev in optimizacijo vrednostne verige. Na Akademiji bomo s celostnim pregledom podatkovne analitike in ključnih dejavnikov uspeha prispevali k boljšemu razumevanju vrednosti podatkov, predvsem pa priložnosti za monetizacijo,« je povedal Pirc.

Udeležencem programa bodo pokazali, kako prepoznati in izbrati pomembne obstoječe uporabniške podatke, te dopolniti z manjkajočimi ter jih pravilno obogatiti, analizirati, predstaviti in interpretirati. »Vpogled v vse navedene podatke in ustrezni analitični pristopi marketingu omogočajo izboljšanje uporabniške izkušnje skozi uporabniku prilagojeno komunikacijo v realnem času. Te množice podatkov pa je treba obogatiti in obdelati s primernimi analitičnimi metodami in orodji,« je povedala Maja Škrjanc.

Akademija za upravljanje podatkovne analitike bo med marcem in decembrom 2017, več informacij o programu pa najdete na povezavi.