• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Novi MM: Marketing je moja strast

Na naslovnici marčevske številke Marketing magazina je Iva Balent, direktorica korporativnega marketinga v Agrokorju 
in Mercatorju, ki skrbi za razvoj kar stopetdesetih blagovnih znamk skupine.

Iva Balentj je ena najvplivnejših poslovnih žensk na Hrvaškem. Njeno strokovnost in predanost marketingu, predvsem pa konkretnim dosežkom prepoznava tudi stroka, ki ji je lani v Beogradu podelila nagrado Grand Slam za njen prispevek h kreativnemu oglaševanju v regiji. Poguma pri sprejemanju zamisli kreativnih agencij ji vsekakor ne manjka – ne nazadnje je sprejela neobičajen predlog hrvaške agencije Imago Ogilvy, kako do ljudi ponesti ljubezensko sporočilo vode Jana. Tako je nastala zdaj že skorajda ponarodela ljubezenska zgodba o paru štorkelj, Maleni in Klepetanu, ki je snovalcem akcije lani prinesla številne nagrade za kreativnost, med drugim tudi prvega kanskega leva za Hrvaško.

Seveda pa velika odmevnost Janine tržnokomunikacijske akcije ni edini povod za naš pogovor. Balentova namreč bdi tudi nad Mercatorjevo marketinško ekipo, zato nas je zanimalo, kako usklajuje aktivnosti s slovenskimi kolegi, kako sodelujejo z oglaševalskimi agencijami iz regije in kakšne marketinške pristope bodo ubrali v prihodnje. »Ponosna sem, da smo ustvarili celo paleto izdelkov, ki so postali nepogrešljiv del vsakega gospodinjstva. Veliko zadovoljstva mi prinaša zavedanje, da smo pravočasno prisluhnili trgu, prepoznali potrebe kupcev in vse to zapakirali v uspešne izdelke in blagovne znamke, ki jih imajo ljudje radi,« je povedala Balentova.

V marčevski številki (MM #429) si lahko preberete še:

MM NOVICE

3 milijone za promocijo Slovenije

Prijave na 26. SOF so že odprte

Bi šli na kavo s prijateljem s Facebooka?

KOLUMMNE

Božidar Novak: Marija terezija brez marketinga »nese« tino Maze

Janja Božič Marolt: Preveliki in premočni z-jevci in Y-ovci

Filip Dobranić: Človek človeku oglaševalec

Aleš Muhič: Vsega je krivo oglaševanje – najboljše, da ga kar prepovemo!

MED AGENCIJAMMI

MM-ova akcija leta 2016: »Naš navdih ste vi«

Outstanding 2016: Pristopu kar tri nagrade od štirih

06. Diggit: Digitalni presežki za boljši svet

MMARKETING

10 vprašanj za Mitjo Pirca, predsednika UO DMS


Če želite zaslužiti več, se potegujte za variabilno plačo

Slovenska podjetja na poti (digitalne) transformacije

Zavarovalnica Sava nastavlja ogledalo celotni kategoriji

ŠTUDIJA PRIMMERA

»Ne čakaj, postani darovalec«

»Dvignite riti in podarite 0,5 odstotka dohodnine!«


Portal za zaljubljene ... v Slovenijo

DIGITALNO

Facebook ali Snapchat: kdo kopira koga?

Slovar, ki pomaga reševati jezikovne zagate digitalnega oglaševanja

MMEDNARODNO

Dovolimo si sanjati


Bitka med kopijo in izvirnikom