• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Razpis: 305 tisoč evrov za komuniciranje elektronskega cestninjenja

Družba za avtoceste v Republiki Sloveniji (DARS) je objavila razpis za izvedbo integrirane komunikacijske akcije, s katero bi pred uvedbo elektronskega cestinjenja (ECS) obveščali javnost na osmih trgih. Dars bo za akcijo namenil največ 305 tisoč evrov.

Foto: Žan Kafol

DARS bo predvidoma leta 2018 za težka vozila uvedel spremenjeni način cestninjenja na slovenskih avtocestah in hitrih cestah. Za uspešen prehod na novi način cestninjenja in v izogib zastojem na slovenskih cestah želi DARS pristopiti k »izčrpni podaji informacij ozaveščanja uporabnikov o uvedbi ECS« v Sloveniji in tujini.

Cilj je seznanitev javnosti z elektronskim cestninjenjem 

Komunikacijski cilj razpisa je seznanitev s spremembami, ki jih prinaša ECS. Akcija se bo v drugi polovici leta 2017 ali v začetku leta 2018 (za točen terminski načrt naj bi se izvajalec podrobneje dogovoril z naročnikom) izvajala v Sloveniji, na Madžarskem, Poljskem, Slovaškem in Hrvaškem ter v Romuniji, Bolgariji in Bosni in Hercegovini. Marketinški cilji med drugim obsegajo podajanje informacij o delovanju ECS, napravah za cestninjenje (SiGO) in informiranju z uporabniškimi storitvami.

Integrirani tržno-komunikacijski pristop

Komunikacijske aktivnosti obsegajo celovit tržno-komunikacijski program za uvedbo ECS. Vključuje zakup medijskega prostora na vseh osmih ciljnih trgih ter izdelavo in produkcijo tiskanih, radijskih in spletnih oglasov, oglasnih mest na bencinskih servisih in oglaševanja na velikih plakatnih površinah. Kot je razvidno iz razpisne dokumentacije, ciljajo na slovenska in tuja podjetja, ki opravljajo prevoz blaga, oziroma domače in tuje voznike težkih vozil za prevoz blaga in ljudi.

Pogoji za sodelovanje

Ponudniki morajo med drugim navesti vsaj tri reference s področja snovanja komunikacijske strategije in izvedbe celovite komunikacijske akcije v vrednosti najmanj 240 tisoč evrov (brez DDV), pri čemer morata vsaj dve referenci vključevati izvajanje komunikacijskih aktivnosti na tujih trgih.

Rok za oddajo ponudb je 22. marec 2017 do 9. ure. Podrobnosti o razpisu in razpisno dokumentacijo najdete tukaj.