• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Spoznajte skrivnosti e-poštnega in vsebinskega marketinga

Elektronska pošta je poleg telefona najbolj priljubljen način poslovne komunikacije. Skupaj z vsebinskim marketingom je lahko tudi zelo močno prodajno in komunikacijsko orodje. Izkoriščanje njunih potencialov bo tema drugega seminarja nove sezone MModernih seminarjev v organizaciji Marketing magazina, ki ga bo vodil mag. Simon Meglič, direktor in ustanovitelj podjetij, povezanih v skupino ePrvak group.

mag. Simon Meglič, ustanovitelj in direktor, ePrvak group

Na predavanju, ki bo 16. marca 2017, bodo udeleženci dobili praktične napotke in znanja, kako lahko učinkovito zgradijo bazo uporabnikov. Sodobna tehnološka orodja danes omogočajo napreden e-poštni in avtomatizirani marketing. Kako vam omenjena orodja pomagajo pri delu, bo Meglič prikazal na primeru ePrvakovega orodja za e-poštni marketing. Predstavil bo tudi primere dobrih praks podjetij, ki izkoriščajo potencial vsebinskega marketinga.

Na izobraževanju boste izvedeli:

  • kako učinkovito zbirati elektronske naslove in privoljenja prejemnikov (grajenje baze podatkov o uporabnikih) iz vaših ciljnih skupin;
  • kako zbirati, urejati, hraniti in čistiti osebne podatke v skladu z zakonskimi predpisi ter pravno ustrezno izvajati e-poštni marketing;
  • kako se lotiti B2B- in B2C-vsebinskega in e-poštnega marketinga;
  • kako pisati učinkovita osebna prodajna sporočila »ena-na-ena« in komunicirati preko elektronske pošte;
  • priporočila za segmentacijo uporabnikov in nasvete za ciljno komuniciranje;
  • ideje, katere vsebine in vsebinske sklope bi lahko zajemal vaš vsebinski marketing za višjo branost elektronskih sporočil;
  • kako lahko pišete dobre zadeve sporočil in optimizirate odpiranje elektronskih sporočil (»open rate«);
  • kako pisati sporočila, ki bodo prodajno uspešna, in kateri so psihološki sprožilci e-poštnega marketinga;
  • nasvete za optimalno frekvenco za pošiljanje vaših vsebinskih in prodajnih sporočil;
  • priporočila za merjenje statistike vaših elektronskih sporočil in kako jih optimizirati njihovo prodajno učinkovitost;
  • recepte za testiranje in optimizacijo vaših sporočil in zadev sporočila (»subject«) za čim boljši prodajni učinek;
  • navodila za  uredniško politiko za vaš vsebinski marketing in ideje, kje dobiti vsebine, in
  • kako spodbujati bralce, da te vsebine priporočajo na družbenih omrežjih.

Komu je izobraževanje namenjeno: marketingarjem, vodjem prodaje, urednikom spletnih strani, vodilnim v podjetjih in vsem, ki želijo e-poštni marketing spremeniti v dobičkonosno prodajno pot.

Prijave: [email protected], tel: 01 43 45 640

Cena seminarja: 125,00 EUR + DDV. Za prijave do 2. marca 25 % popust.

Lokacija: Center inovativnega podjetništva NLB, Ljubljana

Datum izobraževanja: 16. marec 2017

Trajanje: 8:30–12:30

Več o predavatelju: https://www.linkedin.com/in/simonmeglic