• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Gunn Report: Medijska agencija leta je Starcom, oglaševalec pa Heineken

Medijska agencijska mreža leta je Starcom USA, največkrat nagrajeni oglaševalec za medijsko kreativnost pa je Heineken. Z največ nagradami za kreativnost v medijih se ponašajo agencije agencijske mreže OMD.

Foto: Pixabay

Pri Gunn Reportu so v novem poročilu o medijih Media Report 2016, v katerem so ovrednotili kreativnost pri uporabi medijev, inovativnost in učinkovitost, razvrstili tudi najboljše medijske agencije in največkrat nagrajene oglaševalce v medijih. Pri razvrstitvi so upoštevali osvojene nagrade na najpomembnejših globalnih, regijskih in nacionalnih tekmovanjih za medijsko kreativnost. Novinarka Isabelle Musnik, urednica Gunnovega medijskega poročila, je povedala, da je uporaba tehnologije in podatkov nujna za doseganje rezultatov, veliko pa štejejo tudi dober vpogled v statistiko, strategija in inovativne ideje. »Dobre in kreativne medijske ideje so različnega izvora, razpolagajo z zelo različnimi proračuni in prihajajo z vsega sveta. Leto 2016 je bilo leto programatičnega oglaševanja, emotikonov, mobilnih aplikacij, novih formatov, predvajanja v živo, virtualne resničnosti, umetne inteligence, družbenih medijev in podatkov,« je povedala Musnikova.

Največkrat nagrajene medijske akcije

»McWhopper«, oglaševalec: Burger King, agencija: Y&R, država: Nova Zelandija

»Pivski bencin« (»Brewtroleum«), oglaševalec: Heineken, agencija: Colenso BBDO in Grabarz & Partner, država: Nova Zelandija

»Vitrina preživetja«, oglaševalec: Microsoft Xbox, agencija: McCann London, država: Velika Britanija

»Ženski emotikoni«, oglaševalec: Always, agencija: Starcom MediaVest London, država: Velika Britanija

»Čiščenje madežev družbene neenakosti«, oglaševalec: Ariel, agencija: Mediacom, država: Indija

»#NotComingSoon«, oglaševalec: Louis XIII Cognac, agencija: Fred & Farid, država: ZDA

»Cena življenja v letu 2040«, oglaševalec: Manulife, agencija: PHD, država: Hong Kong

»Dar branja za božič«, oglaševalec: Sainsbury's, agencija: PHD, država: Velika Britanija

»Švedska številka«, oglaševalec: Švedska turistična organizacija, agencija: Ingo, država: Švedska

»Van Gogh BNB«, oglaševalec: Čikaški inštitut za umetnost, agencija: Starcom MediaVest, država: ZDA

»Plačaj s krvjo«, oglaševalec: Nacionalni inštitut za javno zdravje, agencija: UM, država: Romunija

Največkrat nagrajene medijske agencije:

1. Starcom (ZDA)

2. Mindshare (Indija)

3. PHD (Nova Zelandija)

3. OMD (ZDA)

4. OMD (Velika Britanija)

Največkrat nagrajene medijske agencijske mreže:

1. OMD

2. Starcom MediaVest

3. PHD

4. Mindshare

5. Mediacom

Največkrat nagrajene države:

1. ZDA

2. Velika Britanija

3. Indija

4. Kitajska

5. Združeni arabski emirati

Največkrat nagrajeni oglaševalci:

1. Heineken

2. Coca Cola

3. McDonald’s

4. KFC

5. Microsoft

5. Samsung