• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Prijavite se na razpis: 3 milijone za promocijo Slovenije

Slovenska turistična organizacija (STO) je objavila razpis za izvedbo medijskega zakupa na spletu. Za promocijo bodo namenili tri milijone evrov. Cilji: vsaj osemdeset milijonov prikazov oglasov in petdeset milijonov uporabnikov Facebooka.

Foto: Pixabay

Letošnja digitalna kampanja za promocijo Slovenije zajema nativno, iskalno, video in programatično oglaševanje, oglaševanje na družbenih omrežjih in vsebinski marketing. »Digitalno oglaševanje prinaša v splošnem večje in predvsem merljive rezultate, v primerjavi z offline ali zunanjim oglaševanjem,« je za MM povedala Alenka Pahor Žvanut, vodja sektorja za vsebinski marketing pri STO. Oglaševanje bo na več evropskih trgih, pa tudi na trgih Kitajske, Kanade in ZDA, potekalo v sedmih valovih, pri čemer se prvi začne sredi aprila, zadnji pa konča sredi novembra. Največ bo STO namenila za oglaševanje nemškim (420 tisoč evrov), italijanskim (370 tisoč evrov) in avstrijskim potrošnikom (320 tisoč evrov). Doseči želijo najmanj 4,5 milijona Italijanov, 1,5 milijona Nemcev in 1,4 milijona Avstrijcev.

Če nisi prisoten na digitalnih platformah, nisi opazen

Zmagovalec razpisa Digitalni medijski zakup 2017 bo skrbel za promocijo Slovenije na različnih platformah, med drugim na iskalnikih (Google, Yandex), portalih (nemški Spiegel, italijanska Repubblica, britanski The Guardian) in družbenih omrežjih (Facebook, LinkedIn, Instagram in YouTube). »Če nisi prisoten na digitalnih platformah, ne nujno samo z oglaševanjem, temveč tudi z aktivnostmi odnosov z javnostmi in drugimi e-marketinškimi orodji, nisi opazen. S tem niso vzpostavljeni osnovni pogoji, da se zgodi pravi »klik«, ki vodi do želene konverzije,« nam pojasni sogovornica. 

Skoraj pol milijona evrov za oglaševanje na družbenih omrežjih

Medtem ko bo STO za oglaševanje na različnih portalih namenila dobra dva milijona evrov, bo v oglaševanje na družbenih omrežjih vložila skoraj pol milijona oziroma 490 tisoč evrov. »Za STO je s promocijskega vidika prisotnost na družbenih omrežjih ključnega pomena. Tu gradimo svojo bazo uporabnikov, ki nam je zvesta, vzpostavljamo odnos z njimi in ga negujemo. Rast uporabnikov na družbenih omrežjih v zadnjih dveh letih merimo z dvo- in celo trimestnimi številkami, tudi kot posledico naložb preko globalne digitalne kampanje,« pojasnjuje Pahor Žvanutova.

Oglaševanje na Facebooku z novim formatom

Največji delež sredstev za družbena omrežja bo namenjen oglaševanju na Facebooku, in sicer 270 tisoč evrov. Od izvajalca se tako pričakuje, da mu bo s tem denarjem uspelo doseči vsaj sto tisoč novih všečkov strani slovenia.info na Facebooku. Oglaševanje na Facebooku se bo letos izvajalo z novim formatom Canvas, ki omogoča kombiniranje formatov različnih vsebin v enem oglasu. Hkrati gre po besedah naše sogovornice za močno analitično orodje v obliki Facebook Insights, s čimer je omogočeno prilagajanje oglasov in s tem optimizacija rezultatov oglaševanja.

Prijave sprejemajo do 9. marca 2017 do 9. ure, več informacij pa je na voljo tukaj.