• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Velike blagovne znamke nevede financirale ekstremistične skupine

Raziskava britanskega časopisa The Times je pokazala, da so blagovne znamke, kot so Mercedes, Honda in Disney, nehote oglaševale na spletnih straneh ekstremističnih in terorističnih skupin.

The Times opozarja na pomanjkanje nadzora in transparentnosti v spletnem oglaševanju. V prispevku je predstavil primere oglasov na YouTubu in spletnih straneh terorističnih skupin, kot sta Islamska država in Combat 18. Na račun spornih vsebin naj bi najbolj »priljubljeni« ustvarjalci zaslužili na desettisoče evrov mesečno. Z videoposnetkom, ki ima na YouTubu tisoč ogledov, naj bi ustvarjalci zaslužili približno sedem evrov. Nekateri izmed posnetkov naj bi imeli tudi po milijon ogledov.

Nekatere izmed navedenih blagovnih znamk so se na poročanje že odzvale. Trdijo, da za oglaševanje na spornih straneh niso vedele in za napako okrivile programatično oglaševanje. Neljube dogodke so komentirali tudi pri Googlu, kjer zagotavljajo ničelno toleranco do vsebin, ki spodbujajo nestrpnost in nasilje.