• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Poglejte si rezultate novega B-reporta!

V novem B-reportu, letnem pregledu največkrat nagrajenih kreativnih del ustvarjalcev iz držav nekdanje Jugoslavije, je zmaga na regijski in lokalni ravni pripadla agenciji Imago Ogilvy za Janino oglaševalsko akcijo »Krilo ljubezni«. Med najuspešnejšimi akcijami na regijski ravni je tudi slovenski »Laško Dvoboj« agencije Luna TBWA.

Hrvaški in srbski mediji so očitno že komaj čakali na podatke novega B-reporta, saj so že navdušeno poročali o zmagovalcih. Hrvaški Imago Ogilvy je zmagal tako na regijski kot tudi na hrvaški ravni, predvsem po zaslugi tudi s kanskim levom nagrajene akcije »Krilo ljubezni« za vodo Jana. Na drugem mestu regijske lestvice je »Pokovka Lav« srbske agencije McCann Beograd za pivo Lav (na lestvici akcij iz Srbije je zasedla celo vodilno mesto), na tretjem mestu pa »Laško Dvoboj« z igralcema Borisom in Sebastianom Cavazzo, delo agencije Luna TBWA.

Vse zmagovalce (akcije, agencije in oglaševalce) po posameznih državah najdete na spletni strani b-report.eu, o njih pa bomo podrobno poročali v naslednji številki Marketing magazina, ki izide konec februarja. Po kakšni metodologiji smo pri Marketing magazinu prišli do rezultatov, si lahko preberete tu.

V nadaljevanju navajamo po tri največkrat nagrajene oglaševalske akcije v letu 2016 v regiji in v Sloveniji.

Največkrat nagrajene oglaševalske akcije v regiji Adriatik

»Krilo ljubezni«, agencija: Imago Ogilvy, oglaševalec: Jamnica/Jana, Hrvaška

»Pokovka Lav«, agencija: McCann Beograd, oglaševalec: Carlsberg, Srbija

»Laško Dvoboj«, agencija: Luna TBWA, oglaševalec: Pivovarna Union Laško, Slovenija

Največkrat nagrajene oglaševalske akcije v Sloveniji

»Gladko bančništvo«, agencija: Pristop, oglaševalec: Nova KBM

»Gledališče v prtljažniku«, agencija: Pristop, oglaševalec: Mini teater

»Ferfud«, agencija: Saatchi & Saatchi, oglaševalec: Hofer Slovenija