• Facebook
  • Twitter
  • RSS

DHL: Na spletu prodajajte globalno in vrhunske izdelke

Po ugotovitvah DHL-a je spletna prodaja ena od najhitreje rastočih panog v maloprodaji. Po njihovi raziskavi bi lahko dosegla takšno rast, kot je »tradicionalna« trgovina ne more.

Foto: Pixabay

Vodnik po mednarodnih priložnostih spletne prodaje je DHL objavil na podlagi raziskave, v kateri je sodelovalo 1800 mednarodno usmerjenih trgovcev iz šestih držav. Ugotovitve kažejo, da je največ potenciala za rast prav v mednarodnem okolju. Še posebej, ker vlada v mednarodni trgovini več zanimanja za izdelke in storitve višjega (»premium«) kakovostnega razreda.

Do leta 2020 naj bi se mednarodna spletna prodaja vsako leto povečala za 25 odstotkov (z 279 milijard evrov leta 2015 na 838 milijard evrov leta 2020), medtem ko naj bi domača prodaja rasla »le« za okoli 12 odstotkov letno. V prodaji mednarodnim kupcem se skriva priložnost za deset- do petnajstodstotno rast prodaje. Podjetja, ki prodajajo nadgradnje storitev ali izdelke višje kakovosti, lahko rastejo še hitreje. Analitiki še dodajajo, da so za najboljše rezultate potrebni: globalna prodaja, »premium« storitve oziroma izdelki ter neposredna dostava teh izdelkov na dom. Nove trge je tako mogoče doseči neposredno in brez dodatnih stroškov skladiščenja in distribucije.