• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Drugi del projekta »Štartaj Slovenija«

Spar Slovenija, Pop TV in Formitas BBDO že pripravljajo drugo sezono odmevnega projekta »Štartaj Slovenija«, ki predstavlja zgodbe in izdelke slovenskih podjetnikov in jim omogoča poslovno priložnost.

V prvi sezoni projekta “Štartaj Slovenija” se je predstavilo dvanajst slovenskih podjetnikov, “Hit produkt 2016” pa je postal Nelipot, naravni dezodorant v kremi. (Foto: Miro Majcen)

Pop TV, Spar Slovenija in oglaševalska agencija Formitas BBDO so v letu 2016 poskrbeli za enkratno podjetniško pobudo. Gledalci so spremljali zgodbe dvanajstih slovenskih podjetnikov, ki so pod okriljem ekipe Pop TV dobili medijsko prepoznavnost, v megamarketih Interspar pa posebno prodajno polico. Oddaja je v prvi sezoni osvojila Slovenijo, Hit produkt leta pa je postal NELIPOT. »Štartaj Slovenija« je dolgo časa vodila tudi v glasovanju za MM-ovo akcijo leta, kjer je na koncu zasedla drugo mesto.

»Glede na pozitivne rezultate, prodajo, ki je presegla vsa pričakovanja in podporo javnosti, smo se odločili, da bomo projekt »Štartaj Slovenija« nadaljevali tudi v letošnjem letu,« je v sporočilu za javnost izjavil mag. Igor Mervič, generalni direktor podjetja Spar Slovenija. Vsi trije partnerji projekta so prepričani, da Slovenija postaja vse bolj podjetna, zato se bodo tudi v letu 2017 na posebnih policah megamarketov Interspar predstavili izdelki slovenskih podjetnikov, njihovo podjetniško pot pa bo Slovenija spremljala v oddaji na Pop TV.

Najuspešnejši sodelujoči izdelek bo prejel naziv »Hit produkt 2017«, prijave pa so odprte do 13. marca 2017 na tej povezavi .