• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Žirijo 06. Diggita bo vodila Lidija Rakuša

Lidija Rakuša je predsednica žirije prve slovenske konference o digitalnih komunikacijah Diggit, ki se bo odvijala že šestič. V žiriji bodo sodelovali številni ugledni praktiki, ki so v zadnjih petih letih pomembno zaznamovali digitalni ekostistem Slovenije.

Poleg predsednice Lidije Rakuša bo okoli 100 prijavljenih del ocenjevala žirija, v kateri so Milena Jakovljević, solastnica in vodja digitalnega marketinga v digitalni agenciji Mediodrom, mag. Mitja Jereb, strateški direktor v digitalni agenciji Renderspace, mag. Jaka Lenardič, direktor digitalne agencije ENKI, Urša Mivšek Sitar, direktorica ljubljanske enote oglaševalske agencije AV studio, Barbara Randić, vodja tržnih komunikacij za regijo Adriatik v podjetju Renault Nissan Slovenija, Maja Remic, direktorica spleta, marketinga in merchandisinga v podjetju Merkur, Zoran Savin, direktor podjetja Styria digital marketplaces, Robert Schmitzer, direktor digitalnega razvoja Dela in vodja portala slovenskenovice.si, ter mag.Primož Zupan, direktor podjetja MBILLS.

Predsednica žirije obljublja dober in kakovosten izbor zmagovalnih del.

»Podelitev nagrad DIGGIT za izjemne dosežke pri digitalnem komuniciranju predstavlja izredno pomemben del razvoja panoge, ki ga slovenska podjetja, združenja in ustanove potrebujemo, da priložnosti, ki jih ponuja digitalno okolje, čim bolje izkoristimo in razvijamo,« meni Maja Remic

Mitja Jereb opaža, da v Sloveniji prihaja do opaznejših premikov pri izkoriščanju priložnosti, ki jih ponuja digitalno okolje. »Zato z zanimanjem pričakujem, kaj bodo podjetja in agencije prijavile kot presežek svojih digitalnih aktivnosti v preteklem letu. Prepričan sem, da se obeta izjemno zanimiv boj za najboljše slovenske digitalne projekte leta,« je komentiral Jereb.

Robert Schmitzer je prepričan, da je v procesu digitalne transformacije potrebno povezovanje industrije v obliki razprave o dobrih praksah in dialoga vseh udeležencev tovrstnega procesa. »Konferenca Diggit je postala »must go« dogodek zgodnjega poletja za vse predstavnike podjetij, ki se, tako kot mi na Delu, ukvarjajo z digitalno preobrazbo. Ta prizadevanja je treba podpreti, zato sem z veseljem sprejel povabilo k sooblikovanju najnovejšega Diggita,« je dodal Schmitzer.

Predsednica žirije Lidija Rakuša je članica ožje marketinške ekipe pri Lidlu, kjer skrbi predvsem za strateško načrtovanje in izvedbo medijskega komuniciranja. Pred tem je v medijski agenciji  OMD skrbela za medijske strategije vodilnih slovenskih in svetovnih blagovnih znamk. 

06. Diggit se bo 6. junija 2017 odvijal v vrhunskem okolju Grand Hotela Union v Ljubljani.