• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Več potujte in svet bo boljši

Tako menijo v podjetju Expedia, spletnemu ponudniku potovanj in sorodnih storitev. Z oglasom »Vlak« namreč sporoča, da nam potovanja lahko razširijo obzorja in nas oblikujejo v boljše ljudi.

Expedia je v sodelovanju z ameriško oglaševalsko agencijo 180LA ustvarila oglas, ki potovanje prikazuje kot silo, ki lahko pomaga ljudem do boljših medosebnih odnosov in navsezadnje do boljšega sveta. V oglasu je precej poudarka tudi na medgeneracijskem sodelovanju, saj spremljamo doživetja popotnice skozi vse njeno življenje. V oglasu sprva nastopa kot radovedna mladostnica, ki pokuka preko ograje k sosedom, nato kot dvajsetletnica potuje z vlakom po transibirski železnici, za konec pa v svojih zrelih letih pomaga afriškim otrokom. Na poti prejme številne življenjske nasvete, razvije sposobnost empatije in razumevanje drugačnosti kultur.

»Verjamemo, da potovanje lahko spremeni človeka in njegov pogled na svet. Verjamemo, da več kot potujemo in kukamo čez sosedovo ograjo, bolj postajamo pozorni na to, da je med nami več podobnosti kot razlik,« je povedal Vic Valla, višji direktor oddelka za znamčenje pri Expedii.