• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Spoznajte novo vodstvo Društva za marketing Slovenije

Člani Društva za marketing Slovenije (DMS) so na sinočnjem zboru članov izvolili novi upravni odbor. Vodenje društva so za naslednja tri leta zaupali devetim marketinškim strokovnjakom.

Na fotografij (od leve proti desni): Na fotografiji (od leve proti desni): Jaka Kladnik, Petra Čadež, Aleksandra Brank, Mitja Pirc, Špela Žorž, Lea Lipovšek, Nataša Mithans in Alenka Potočnik Anžič.

Društvo za marketing Slovenije bodo tako do februarja 2020 vodili Aleksandra Brank, vodja oddelka za uporabniško izkušnjo v Bisnode Group, Petra Čadež, samostojna svetovalka na področju načrtovanja blagovnih znamk, Matjaž Grm, izvršni direktor prodaje in trženja v Adria Mobilu, Jaka Kladnik, vodja oddelka za digitalni marketing v podjetju Marand, Lea Lipovšek, direktorica marketinga v agenciji Madwise, Nataša Mithans, direktorica strategij v agenciji Renderspace, Mitja Pirc, direktor podjetja Indigo Consulting, Alenka Potočnik Anžič, direktorica velenjske poslovne enote agencije AV studio, in Špela Žorž, direktorica agencije Grey Ljubljana. Člani novoizvoljenega upravnega odbora bodo predsednika Društva za marketing Slovenije izvolili na prvi seji upravnega odbora, ki bo predvidoma 1. februarja 2017.

Darko Dujič, predsednik upravnega odbora DMS v obdobju od februarja 2014 do februarja 2017 in direktor podjetja Ceneje, je za Marketing magazin izpostavil največje izzive upravnega odbora v preteklih treh letih.